تدارک بچه های مسجد در برپایی جشن نیمه شعبان 

تدارک بچه های مسجد در برپایی جشن نیمه شعبان 

تاریخ انتشار : ۷ فروردين ۱۴۰۰
حمزه سهرابی گفت: جشن نیمه شعبان بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و در حیاط مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود و به همین منظور بچه های مسجدی عضو کانون در حال تدارک برای برپایی هر چه بهتر این جشن هستند.

«حمزه سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: کانون فرهنگی هنری ثارالله در نظر دارد به مناسبت بزرگداشت نیمه شعبان، جشن برگزار کند و با توجه به شرایط موجود، این جشن در فضای باز همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب در تشریح این خبر، افزود: جشن نیمه شعبان بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و در حیاط مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود و به همین منظور بچه های مسجدی عضو کانون در حال تدارک برای برپایی هر چه بهتر این جشن هستند.


وی بیان کرد: در آستانه نیمه شعبان با مشارکت اعضای کانون مسجد و محله متناسب با میلاد با سعادت امام عصر (عج) فضاسازی و چراغانی می شود.


سهرابی ادامه داد: سخنرانی یکی از برنامه های تدارک دیده شده در جشن نیمه شعبان است که با دعوت از حجت الاسلام بامری امام جمعه زهکلوت انجام می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب ابراز کرد: برگزاری مسابقه، اجرای تئانر، شعر خوانی محلی و مولودی خوانی از دیگر برنامه های این جشن است.


وی اظهار کرد: همچنین قرار است در پایان جشن نیمه شعبان به همت بچه های مسجدی عضو کانون، آسمان روستا نورافشانی شود.


سهرابی اضافه کرد: مجلس ختم صلوات و ختم قرآن کریم به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) نیز با مشارکت اعضای کانون اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب عنوان کرد: طرح اطعام نیازمندان یکی دیگر از برنامه های تدارک دیده شده است که در همین راستا غذای نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل نیازمندان تحویل داده می شود.


وی در خاتمه تاکید کرد: برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان با هدف تعظیم شعائر دینی و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار اجرا می شود.

پایان پیام/ 586